Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

489 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 01:18:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Plaatjes  (gelezen 8910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Plaatjes
« Gepost op: 7 november 2009, 20:42:34 »
Bericht 1 van 3

NL Computer Forum ~ Computer hardware
 Van:hansenirmaDatum:21-06-2006
 Aan:AllenMsgID:2989.1
 Onderwerp:plaatjesForum:ws-nlcomputer
Hallo wie kan mij helpen,
Nu mijn vriendin een office xp pakket op onze pc heeft gezet, hebben we problemen om plaatjes te bekijken van diverse sites, je krijgt dan zon rood kruisje boven in beeld.
Hoe los ik dit op?
 
 
 
 


Bericht 2 van 3

NL Computer Forum ~ Computer hardware
 Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:21-06-2006
 Aan:hansenirmaMsgID:2989.2
 Onderwerp:plaatjesForum:ws-nlcomputer
Hoi Hans en Irma,
Dit komt omdat Windows Update achter je rug om de weergave van .art bestanden heeft uitgeschakeld en andere beveiligingsinstellingen heeft aangepast. Je kan kiezen om de beveiligingsupdate te verwijderen, maar bij de eerste de beste automatische update komt deze update natuurlijk weer terug. Dus wil je dat art bestanden weer worden weergegeven, en de overige problemen wegblijven, dan zal je ook automatische update's uit moeten zetten en zelf geregeld de update site moeten bezoeken en die update's installeren die je wél wenselijk acht. (Via de knop aangepast op de site waarna je zelf kan kiezen).
De update kan je deïnstalleren via configuratierscherm, software, bovenin een vinkje zetten in "Updates weergeven" in de lijst zoeken naar "Beveiligingsupdate voor Windows XP (KB916281)" en kiezen voor verwijderen. Hierna herstarten.
Van Microsoft:
Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, zal Internet Explorer niet langer bestanden met de bestandsindeling .art weergeven. Deze wijziging is doorgevoerd om te voorkomen dat het Internet Explorer-proces wordt beëindigd wanneer foutief ingedeelde afbeeldingen worden weergegeven. De ART-indeling wordt niet langer ondersteund door Internet Explorer.

De fouten treden voor zover mij bekend alleen op met de Compuserve software. 

Michel Uphoff (NLcomputer)
Homepage



Bericht 3 van 3

NL Computer Forum ~ Computer hardware
 Van:hansenirmaDatum:21-06-2006
 Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:2989.3
 Onderwerp:plaatjesForum:ws-nlcomputer
ja, het werkt allemaal weer bedankt.
Groeten Hans.