Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

492 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 15:00:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Nee, toch maar niet ... .  (gelezen 13362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Nee, toch maar niet ... .
« Gepost op: 31 juli 2010, 09:15:21 »
Goedemorgen,

Ik gebruik met groot enthousiasme een RSS lezer. Dat levert me het dagelijks nieuws. Er zijn er veel van. Ik heb de SAGE add-on voor Firefox. Simpel en robuust.

Zo kwam ik op een berichtje over 27 adembenemend mooie natuur foto's om als achtergrond te dienen voor je PC. Ik heb nogal wat reserve bij dat soort berichten, maar met dit onderwerp? Even kijken maar.

Nee, toch maar niet ... . Ik weet niet wat het nou is, maar deze foto's - brrrr. Net zoiets als iemand met een verschrikkelijk mooi stralend wit gebit. Het is té mooi.

Kijk maar:

http://smashinghub.com/breathtaking-nature-photos-that-refresh-your-mind.htm


Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Nilscollection
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 136
Re: Nee, toch maar niet ... .
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2010, 10:05:41 »
Nee, ik denk ook niet dat dit echte foto's zijn. Hoewel... die foto met de over het water scherende vogel ziet er verrassend echt uit. De rest? Nee...

Ik ga voor zulke foto's altijd naar InterfaceLIFT, een website met adembenemende landschapfoto's.. en ze zijn ook nog eens écht! De plaats waar de foto is genomen staat er bijna altijd bij.. erg leuk om te weten. Er staan natuurlijk niet alleen natuurfoto's op, maar ik denk dat misschien 5% van alle foto's op de site geen natuurfoto is.

Maar, zoals ik al zei: er staan een hele boel natuurfoto's op die website. Er staan ook een paar 'foto's' in die zijn gemaakt in Photoshop o.i.d. maar dat staat er dan altijd bij.
Ik heb ondertussen al zo'n 70 wallpapers van die site op mijn desktop pronken (om de 5 minuten een andere natuurlijk) en je hoeft niet bang te zijn dat jouw resolutie er niet bij staat. Bijna elke resolutie is daar beschikbaar: één monitor, twee monitoren, drie (!) monitoren, mobieltje, PSP, ...

Groetjes, Nils

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Re: Nee, toch maar niet ... .
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2010, 15:09:50 »
Hallo Nils,

Leuke site!

voor de tip!
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers