Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

492 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 17:45:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: PDA HTC P3300  (gelezen 9079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boyo
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 119
  • Geslacht: Man
PDA HTC P3300
« Gepost op: 20 augustus 2010, 09:49:22 »
Ik ben in het bezit van van een PDA HTC P3300 en dit tot volle tevredenheid. Echter tot voor kort werkte het synchroniseren goed met Windows Mobiele Apparaatcentrum versie 6.1.6965. Het enige wat voor mij belangrijk is is het synchroniseren van mijn agenda  en QuickGPS vanaf de desktop met Microsoft Outlook 2007 naar de PDA. Helaas worden de afspraken niet meer overgenomen en ik weet niet wat hier aan de hand is. Raadpleeg ik het synchronisatiecentrum dan worden er geen meldingen gemaakt van fouten of iets dergelijks. Volgens deze informatie is deze gestart,volledig voltooid en er zijn geen conflicten. Voordat ik overga naar een harde reset van de PDA is er wellicht een andere oplossing hier voor. Volledingheidshalve nog de volgende informatie: het besturingssysteem is Vista en een legale Outlook 2007.  Wie heeft er verklaring wat er aan de hand is en wat moet ik activeren cq de-activeren om alles weer goed te krijgen. Bij voorbaat dank. Boyo

Offline Boyo
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 119
  • Geslacht: Man
Re: PDA HTC P3300
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2010, 18:46:02 »
Ik ben in het bezit van van een PDA HTC P3300 en dit tot volle tevredenheid. Echter tot voor kort werkte het synchroniseren goed met Windows Mobiele Apparaatcentrum versie 6.1.6965. Het enige wat voor mij belangrijk is is het synchroniseren van mijn agenda  en QuickGPS vanaf de desktop met Microsoft Outlook 2007 naar de PDA. Helaas worden de afspraken niet meer overgenomen en ik weet niet wat hier aan de hand is. Raadpleeg ik het synchronisatiecentrum dan worden er geen meldingen gemaakt van fouten of iets dergelijks. Volgens deze informatie is deze gestart,volledig voltooid en er zijn geen conflicten. Voordat ik overga naar een harde reset van de PDA is er wellicht een andere oplossing hier voor. Volledigheidshalve nog de volgende informatie: het besturingssysteem is Vista en een legale Outlook 2007.  Wie heeft er verklaring wat er aan de hand is en wat moet ik activeren cq de-activeren om alles weer goed te krijgen. Bij voorbaat dank. Boyo
Ik heb inmiddels mijn PDA toch maar hersteld doormiddel van een harde reset. Het resultaat hiervan is dat er weer "aansluiting" is tussen de PDA,desktop en de agenda.

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: PDA HTC P3300
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2010, 22:00:50 »
Beste Boyo,

Mooi dat je het zelf hebt kunnen oplossen! Zo'n harde reset is een paardenmiddel dat helaas soms nodig is, maar het werkt wél. ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence