Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

495 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 15:53:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Prijs 8 GB geheugenkaartje  (gelezen 10778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Prijs 8 GB geheugenkaartje
« Gepost op: 26 januari 2011, 11:48:24 »
Goedemorgen,

Ik ging zojuist een tweede 8GB Class 4 geheugenkaartje kopen voor mijn camera. Bij Informatique in Bergschenhoek stonden ze op de website voor 18 euro. Die dingen kosten echt niks meer.

Maar dat is wel wat ver rijden, dus ik eerst naar Paradigit hier in Zoetermeer. Ze waren even op, maar voor 15 euro valt er verder niet te klagen. 's Middags kwam de nieuwe voorraad. En dan was het ook nog een Class 10 kaartje.

Weet je wat, dacht ik. even naar de Mediamarkt. Die hebben toch een laagste prijs garantie? Ja, daar lagen er genoeg. Voor 26 euro ... . Ik voor de laagste prijsgarantie. Ik was zo stom om te zeggen dat ze even uit voorraad waren bij Paradigit. Geen deal dus, zei de verkoopster bits. Maar eerlijk gezegd doe ik met dat soort bedrijven toch al niet graag zaken. Ik rij morgen wel even naar die aardige man bij Paradigit.

Let op de prijzen, mensen. Twee tellen later bleken er merkloze kaartjes een deur verderop bij Kruidvat te koop voor een tientje minder.


Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Prijs 8 GB geheugenkaartje
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2011, 10:05:25 »
Hoi Just,

Inderdaad een goede tip! Sommige winkels vragen de hoofdprijs voor dat soort kaartjes, terwijl de inkoopprijs echt een heel stuk lager is... ;)

Bij de Mediamarkt moet je nooit zijn, behalve als het in de aanbieding is. Ze spelen dat heel leuk "wij zijn zó goedkoop", nou niet dus. :D

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence