Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

505 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 22:17:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Hernieuwd op het forum  (gelezen 12606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 10e

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Vrouw
Hernieuwd op het forum
« Gepost op: 4 mei 2011, 15:58:54 »
Hallo allemaal,
 
Na Ronald's enthousiaste mededeling dat het zo goed gaat met het forum dacht ik "ik moet ook weer eens langs" en vandaar dat ik hier weer ben.
Computervragen heb ik niet op dit moment maar voor de toekomst ik ben in het bezit van een desktop, laptop, mini-laptop, 2 iPhones en een iPad2 dus ik doe "weleens" iets met computers :)
 
Leuk weer oude bekenden hier tegen te komen :)
 
Hartelijke groeten,
Martine (10e)
 
 
PS mocht je meer willen weten over mijn doen en laten kijk dan eens op:
Twitter: 10eNL of FaceBook/LinkedIn: Martine Verloop-Barendregt
 

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2011, 16:11:50 »
Hey Martine,

Wat leuk je weer te zien, het is lang geleden. En zo op de foto ben je nog steeds dezelfde :-)

Welkom terug!

Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2011, 21:34:56 »
Hoi Martine,

Hartelijk welkom hier! En gefeliciteerd met je ere-lidmaatschap. ;)

Nog een nieuwsgierig vraagje: wat moet je nu met *twee* iPhones? :D  Privé/zakelijk, 'just in case' (als er 1 valt en stukgaat, kun je direct verder met de ander), of zijn het 2 versies?

Groetjes,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2011, 14:22:08 »
Héé Martine,
 
Leuk je weer tegen te komen!
 
Communiceer jij je niet te pletter met al dat mobiele spull? Daar zijn tegenwoordig pilletjes tegen. Wil je niet aan de chemicaliën breng dat een bezoekje aan een jou bekende virtuele shrink die onder het motto "Verständigung ohne Worte" een dekommunikationstherapie in de aanbieding heeft. ( zeer prijsgunstig ).  :fluister:
Michel Uphoff
Homepage

Offline TdJ

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 218
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2011, 21:22:49 »
Hoi Martine,
 
Twee iPhones, ben je bang dat niemand je belt en dat je dus jezelf maar moet gaan bellen...?  ;)
 
TdJ
 

Offline 10e

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2011, 15:33:15 »
Heren,
 
@Ronald dank voor het fixen van de groep, ik nu alle berichten inderdaad zien en lezen :) Ennuh voel me super vereerd met het ere lidmaatschap natuurlijk !!!
 
wat enorm leuk om al die oude bekenden weer te zien/lezen :)
@Michel Tjah... ik communiceer me inderdaad wel te pletter, ben eigenlijk wel dol op de sociale media (beetje extraverte nerdin? :) :) ) maar voorlopig nog geen buitensporige verschijnselen als ik niet kwam Twitteren of FB'en; ben natuurlijk wel geinteresseerd hoe die therapie er uit zal zien, kun je een tipje van de sluier oplichten ? :)
 
@Ronald @Tony en 2 iPhones: 1 is zakelijk en de ander privé. T zijn ook wel 2 verschillende modellen maar dat komt meer door tijd van verkrijging ;-) (maar ik geef toe om dingen te testen soms is het wel handig dat je even naar jezelf wat kunt sturen ;-) )
 
@Ruud: dank voor het compliment en ik zeg maar zo: onder antirimpelcremes in leuke potjes met hoog gadget gehalte :) zitten dus echt goeie ook nog, smeren helpt :)
 
Zit er trouwens zwaar over te dubben of ik nu toch meer eens mijn Windows7 pc (die eigenlijk ook nog maar 3/4 jaar oud is :-[ ) toch maar te vervangen door een Mac want tjah...   die nieuwe zit er gelikt uit en dan is het toch één geheel ;-) Nu nog even mijn wederhelft overtuigen dat ik hem echt nodig heb :) geloof dat ik daar ietwat tijd in moet investeren ;-)
 
Groetjes, Martine
 
 

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Hernieuwd op het forum
« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2011, 16:46:49 »
Hallo Martine,
Citaat
@Ruud: dank voor het compliment en ik zeg maar zo: onder antirimpelcremes in leuke potjes met hoog gadget gehalte :) zitten dus echt goeie ook nog, smeren helpt :)
Ach, ik zou je zo weer herkennen als we elkaar tegen komen en daar zijn geen potjes etc voor nodig hoor....
Vriendelijke groet,Ruud de Wit