Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

493 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 17:22:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Anti-virus  (gelezen 12857 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Anti-virus
« Gepost op: 8 november 2009, 19:10:34 »
Bericht 1 van 3

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:GraaflinaDatum:27-06-2004
 Aan:AllMsgID:1585.1
 Onderwerp:anti-virusForum:ws-nlcomputer
Hallo, ik werk nog met Windows 95.Ik had een anti-virus programma geinstalleerd Norton Antivirus 5.0 (2000)?.Dit is al sinds nov.vorig jaar verlopen en er werd me gevraagd of ik het abonnement wilde verlengen.Dit lukte niet.Ik heb nu gehoord dat er voor W95 geen Anti-vius ondersteuning meer mogelijk is en zeer binnenkort ook niet meer voor W98.Wie kan mij zeggen hoe ik me nu kan beveiligen tegen virussen.Is er echt geen Anti-virus programma meer te koop voor W95.Dan ben ik genoodzaakt een nieuwe PC te kopen. Graag jullie antwoord.Lina. Graaflina@cs.com


Bericht 2 van 3

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Umgak UmgiDatum:11-07-2004
 Aan:GraaflinaMsgID:1585.2
 Onderwerp:anti-virusForum:ws-nlcomputer
Probeer eens Norton Antivirus te denstalleren en na een reboot opnieuw te installeren. Met wat mazzel mag je weer een jaar verder ;-)


Bericht 3 van 3

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:11-07-2004
 Aan:GraaflinaMsgID:1585.3
 Onderwerp:anti-virusForum:ws-nlcomputer
Ha Graaflina,

Het antwoord is beresimpel!

Antivir is ook voor Windows 95, gratis en een oudere PC draait daaronder stukken beter dan onder het voor hem veels te zware Norton.

Je haalt hem via de link op het Startscherm en je vindt meer informatie op onderstaande website:

http://www.free-av.com/

Ik heb hem zelf op een oudere portable staan met Windows 98SE en het bevalt me erg goed. Het enige is dat hij geen LiveUpdate heeft als Norton, maar wel een nette waarschuwing als je te lang wacht met nieuwe virusdefinities ophalen.

groetjes,

Just