Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

493 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 01:35:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Norton LiveUpdate  (gelezen 13574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Norton LiveUpdate
« Gepost op: 8 november 2009, 19:39:01 »
Bericht 1 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Bert (Sysop)Datum:17-12-2004
 Aan:AllenMsgID:1781.1
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Hoi allemaal,
Laatst een zooi updates voor Norton AntiVirus 2002 geïnstalleerd (eindelijk ook de SP2-patch binnen). Ik merk nu, dat ik bij Opties => LiveUpdate niet meer kan kiezen voor Inlichten wanneer updates beschikbaar zijn. Tenminste, ik kan er wel voor kiezen, maar wanneer ik later weer kijk, staat deze optie doodleuk weer op Updates meteen toepassen. Hebben anderen dat ook? Is er iets bekend over deze bug?Bert


Bericht 2 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Hans VerbeekDatum:17-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.2
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Bert, Hebben anderen dat ook? Nee, ik niet. Wel had ik gister dat Norton op rood stond, email and autoprotect fout. Was niets aan dr hand. maar ik kreeg de zaak ook niet goed. Vandaag alles groen - OK. Rara. Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


Bericht 3 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Don Esteban (NLHelp)Datum:17-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.3
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Hoi Bert,
Ik heb even gecheckt. Bij mij blijft de verandering permanent, ook na herstart. Ik heb 2003 maar dat hoeft geen argument te zijn. Dus je moet het in je eigen pc gaan zoeken.Don Esteban
Don Esteban Homepage


[/size][/color]


Bericht 4 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Bert (Sysop)Datum:19-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.4
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Dit zou moeten helpen:


Automatic LiveUpdate no longer prompts when Norton AntiVirus program updates are available after updating to LiveUpdate 1.8 [size=-1]Situation:[/size][/font]
You are running Norton AntiVirus (NAV) 2001 or 2002. After you update LiveUpdate to version 1.8, the Automatic LiveUpdate feature of NAV no longer displays a dialog box when NAV program updates are available.

[size=-1]Solution:[/size]
To fix the problem:
    Click Start, and then click Run. The Run dialog box appears. Type
regedit and then click OK. The Registry Editor opens.

CAUTION
: We strongly recommend that you back up the registry before you make any changes to it. Incorrect changes to the registry can result in permanent data loss or corrupted files. Modify only the keys that are specified. Read the document How to back up the Windows registry for instructions.
Navigate to and select the following key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Symantec\Shared Technology\AutoLiveUpdate
Click the following value in the right pane.

UpdateMode
Press Delete, and then click Yes to confirm. Exit the Registry Editor.[/list]
The next time a NAV program update is available, NAV should display the Automatic LiveUpdate notification.

Bert


Bericht 5 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Bert (Sysop)Datum:20-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.5
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Helpt geen barst. Opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft. Het zou best eens kunnen, dat ze dit by design hebben gemaakt. Enfin, heb in ieder geval het abonnement weer eens een jaartje weten te verlengen ;-). Bert


Bericht 6 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Hans VerbeekDatum:21-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.6
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Bert, Enfin, heb in ieder geval het abonnement weer eens een jaartje weten te verlengen ;-).Is GetSigs niet goed? Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


Bericht 7 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Bert (Sysop)Datum:21-12-2004
 Aan:Hans VerbeekMsgID:1781.7
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Hoi Hans,
>> Is GetSigs niet goed? <<
Ongetwijfeld; ik heb het nooit getest. Ik deïnstalleer gewoon één maal per jaar Norton AntiVirus, gooi handmatig alle Symantec mappen weg, installeer het weer (zónder te registreren!) en hoppa, weer een jaartje erbij. Tot mijn verbazing heb ik overigens gemerkt, dat mijn PC merkbaar sneller is gaan draaien, terwijl alle functies gewoon aanstaan.Bert


Bericht 8 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Hans VerbeekDatum:22-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.8
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Bert, Ik deïnstalleer gewoon één maal per jaar Norton AntiVirus, gooi handmatig alle Symantec mappen weg, installeer het weer (zónder te registreren!) en hoppa, weer een jaartje erbij. Dat is handig! :-) Tot mijn verbazing heb ik overigens gemerkt, dat mijn PC merkbaar sneller is gaan draaien, terwijl alle functies gewoon aanstaan. Enig idee? Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


Bericht 9 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Bert (Sysop)Datum:22-12-2004
 Aan:Hans VerbeekMsgID:1781.9
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Hoi Hans,
>> Enig idee? <<
Niet echt, maar NAV is kennelijk zo'n zwaar pakket dat het zich eigenlijk als een soort mini-Windows gedraagt en je weet, Windows opnieuw installeren helpt altijd als het om snelheidswinst gaat.Bert


Bericht 10 van 10

NL Computer Forum ~ Computerbeveiligin g
 Van:Hans VerbeekDatum:22-12-2004
 Aan:Bert (Sysop)MsgID:1781.10
 Onderwerp:Norton LiveUpdateForum:ws-nlcomputer
Bert, je weet, Windows opnieuw installeren helpt altijd als het om snelheidswinst gaat. Weet ik helmaal niet, optimist! :-) Groeten, Hans. (e-mail, homepage)