Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

496 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 00:36:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Beltarieven - grrrrr!  (gelezen 9191 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Beltarieven - grrrrr!
« Gepost op: 13 januari 2012, 13:31:33 »
Goedemiddag,

Zojuist een mailtje gehad van Vodafone. Ik heb een Vodafone prepaid kaartje in mijn Samsung smartphone. Daar doe ik alleen internet mee via hun Blox. Bellen doe ik met een lief, klein && stinkgoedkope Nokia en een (ook stinkgoedkoop) HEMA prepaid kaartje.

Citaat
Je belt nog niet met Meerwaarden, het Vodafone Prepaid tariefplan waarmee je profiteert van gunstige tarieven voor bellen én waarmee je bij elke opwaardering van €20,- of meer gratis sms’jes ontvangt. Overstappen op Meerwaarderen kost helemaal niets extra dus profiteer direct.
 
 Tarieven
 Met Meerwaarderen betaal je slechts €0,30 per minuut en €0,09 per sms. Je bent dus een stuk goedkoper uit dan met de standaard Vodafone Prepaid tarieven.

Ja, BLIEIEPP, en meer dan TWEE keer zo duur als bij de HEMA!

Ik zou toch bijna een cursus "Indiaanse rooksignalen voor duppies" gaan volgen bij Opperhoofd Grote Zwam in Almekker Hoop. Dat is nog goedkoper, toch?

Echt, ik ben hier van de planeet gepletterd! Het ligt allemaal aan mij, TWIETTWIET ... .

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Beltarieven - grrrrr!
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2012, 15:16:33 »
Hoi Just,

Bij de budget-merken van KPN en T-Mobile (resectievelijk: Simyo.nl en Ben.nl) kun je nu wel weinig belminuten combineren met meer data. De Internetsnelheid is wel wat minder: 2 Mbps bij Simyo, en 1 Mbps bij Ben. Bij Vodafone is dat 3,6 Mbps, en bij het Vodafone budget-merk (hollandsenieuwe.nl) is dat 2 Mbps.

Het blijft een heel gezoek in al die abonnementen en bundels bij de aanbieders! ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Re: Beltarieven - grrrrr!
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2012, 20:39:14 »
Hallo Ronald,

Ik ben vorige week met mijn smartphone overgestapt naar T-mobile, die me 350 Mb/maand biedt tegen Vodafone 100 Mb, allebei voor een tientje. Dat gebruik ik alleen voor Internet.

Als ik al moet bellen, dan doe ik dat nog steeds met een apart klein Nokiaatje en een HEMA prepaid kaartje. Ik heb dus een tweede telefoon op zak, maar die merk ik nauwelijks in de broekzak.

Bananenhandel is dat allemaal. In ieder geval ben ik nu voor een 11-12 euro per maand prima onder de pannen.

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Beltarieven - grrrrr!
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2012, 21:56:05 »
Hoi Just,

Mooi opgelost zo! :)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence