Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

497 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 00:06:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Televisie als computerscherm  (gelezen 4893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dirkk
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Televisie als computerscherm
« Gepost op: 2 juni 2012, 19:12:49 »
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw computer scherm. Op dit moment gebruik ik een 17inch scherm en wil nu een aanzienlijk grotere. Daarom kwam ik op het idee om naar Televisie schermen te zoeken. Op deze website staan een aantal schermen die erg interessant zijn in mijn zoektocht http://www.redcoon.nl/c10080000-Televisies
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven of dit een goed plan is. Naast normaal gebruik game ik ook veel, dus de snelheid moet hoog zijn! En dat is nou juist het probleem volgens mij met televisies.

Alvast bedankt!

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Televisie als computerscherm
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2012, 00:39:24 »
Dag Dirk,

Wat voor videoaansluitingen heeft jouw computer? Als er een Hdmi uitgang op zit, dan is dat prima dan kan je direct met een Hdmi kabel verbinden op een modern scherm. Met een Dvi uitgang gaat het ook (waarschijnlijk een speciale Dvi naar Hdmi kabel nodig), maar zal je voor het geluid desnoods een tweede kabel naar de HD tv moeten trekken.

Zoonlief hier heeft zijn X-Box via Hdmi op het HD flatscreen en is erg tevreden over het beeld. Wel een prima kwaliteit kabel gebruiken, bespaar daar niet op.
Wat is de afstand tussen pc en tv, en hoe ver zit je straks van het flatscreen af?
Michel Uphoff
Homepage