Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

353 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

26 april 2024, 03:21:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Verplaatsen van thumbnails in Windows Photo Viewer  (gelezen 4469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fal63
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 110
  • Geslacht: Man
Verplaatsen van thumbnails in Windows Photo Viewer
« Gepost op: 1 juli 2012, 16:03:48 »
Beste mensen
Ik heb sinds kort Windows 7. Ben ik niet kapot van, maar goed. Had daarvoor Windows XP en vond dat heel wat prettiger. In XP bekeek in mijn foto's in de Windows FotoGallery, of hoe dat ook heette. Daarin kon je de thumbnails/miniatuurweergaven in een map handmatig verplaatsen. Dat vond ik prettig omdat je dan zelf een volgorde kunt aanbrengen en/of foto's beter kunt vergelijken. In Windows 7 Photo Viewer blijkt dat niet te kunnen. In Windows Live Photo Gallery trouwens ook niet. Maar dat vind ik een vervelend en onoverzichtelijk programma. Weet iemand een oplossing, zodat ik toch de thumpnails binnen een map kan verplaatsen? Is er misschien een mogelijkheid om het 'oude' Foto Gallery van XP te downloaden en te gebruiken binnen Windows 7? Hoor graag tips en goede raad van de whizkids hier op het forum. Alvast bedankt
 

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Verplaatsen van thumbnails in Windows Photo Viewer
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2012, 22:02:55 »
Hallo Fal63,

Ik was even benieuwd: heb je hier inmiddels zelf nog een oplossing voor gevonden? Je zult inmiddels wel wat meer aan Windows 7 zijn gewend, neem ik aan. :)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline Fal63
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 110
  • Geslacht: Man
Re: Verplaatsen van thumbnails in Windows Photo Viewer
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2012, 00:00:26 »
Hallo Ronald,
Bedankt voor je reactie. Nee, ik heb nog geen oplossing gevonden. Vrees dat die er ook niet is. Microsoft verandert weer wat en daar heb je heb dan maar mee te doen. Een ander foto(beheer)programma installeren is de enige oplossing denk ik. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Frans