Welkom av,
Is er echt geen serieuze oplossing?
Kan allerlei oorzaken hebben. We gaan eens kijken:
Stap 1:Download
AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.
Sluit alle openstaande programma's.
Schakel de realtime-protectie van je antivirus programma tijdelijk uit. Dit kan adwCleaner in de weg zitten.Windows XP:Dubbelklik op
AdwCleaner.
Windows Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op adwCleaner en klik op
'als Administrator uitvoeren...'.
Klik op
Verwijderen.
In het venster
'- AdwCleaner – Afsluiting van de programma's -' klik op OK.
Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster
'- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster
'- AdwCleaner – Herstarten noodzakelijk -' klik op OK.
Nadat de computer herstart is, opent een logfile.
De logfile kun je ook vinden in de hoofdmap, bijv.
C:\AdwCleaner[xx].txtKopieer en plak de inhoud van deze logfile in een nieuw bericht.
Stap 2:Download
SecurityCheck naar je bureaublad.
Start
SecurityCheck.exe en volg de aanwijzingen in het zwarte venster.
Wacht geduldig tot het kladblok-programma (Notepad) opent met de resultaten.
Gebruik
Bestand - Opslaan als om de logfile op te slaan.
Dit gebeurt niet automatisch!Als je deze notepad afsluit zal ook het zwarte venster sluiten.
Indien een van je beveiligingstools rapporteert, dat DIG.EXE het internet op wil, sta dit dan toe.
Kopieer en plak de inhoud van de logfile in een nieuw bericht, NIET als bijlage posten.