Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

488 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 19:02:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: ONBEDOELD frame rate en andere info in beeld bij het afspelen van video files  (gelezen 7484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline riba0987
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
Hallo,

Ik heb ineens dat er bij het afspelen van video files (bv avi, mp4) frame rate en andere info in beeld komt. Ik heb aan de instellingen niets veranderd. Ook maakt de speler niet uit. ik heb windows media player, power dvd en music maker geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde.
Alvast bedankt voor je hulp,
Joepy

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: ONBEDOELD frame rate en andere info in beeld bij het afspelen van video files
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2013, 21:56:46 »
Beste Joepy,

Welkom! :)

Dit is alweer lang geleden, maar misschien voor een volgende keer: waarschijnlijk heb je een nieuwe codec geïnstalleerd die het afspelen van die videoformaten verzorgt. En in de instellingen van die codec staat kennelijk aan dat je die extra technische info krijgt te zien. Heb je het inmiddels zelf uit kunnen zetten?

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline riba0987
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
Re: ONBEDOELD frame rate en andere info in beeld bij het afspelen van video files
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2013, 12:55:13 »
Hallo Ronald,

Bedankt voor je reactie. Ik heb niets aan de codex veranderd of in de instellingen. Daarom vind ik het vreemd. Ik heb het probleem kunnen omzeilen door een andere / nieuwere codec te instaleren. Mocht je nog andere mogelijkheden weten dan hoor ik dat graag. Naar aanleiding van je antwoord, zou het misschien mogelijk zijn dat door een file dee  technische info is geactiveerd?

Ik hoor het graag.

Joepy

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: ONBEDOELD frame rate en andere info in beeld bij het afspelen van video files
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2013, 21:01:43 »
Hallo Joepy,

Ik heb zelf wel eens bij de instellingen van 'een' codec gezien dat je kon instellen dat er allerlei technische gegevens getoond worden. Maar ik heb geen idee meer welke. ;)  Daardoor zit ik dus wel aan een instelling van een codec te denken. 

Als het nu werkt en je bent er tevreden mee: lekker zo laten! Zoals ze in het Engels zeggen: If it works, don't fix it! ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence