Hallo Peter,
Je suggestie van het verwijderen van de cartridges en zien wat er gebeurt; de printer vraagt in de display (niet op de monitor) om de cartridges terug te plaatsen en de klep te sluiten. De printer staat daarna in dezelfde stand (kopiëren) als voor deze poging.
Ik heb de eerste link geopend en de aanwijzingen gevolgd, dan loop ik hier tegenaan: het aansluiten van de printer op een usb poort zorgt niet voor een verbinding. (Ik had een screenshot bijgevoegd, maar dan overschrijd ik de maximale aantal tekens, die vlieger gaat niet op).
Het lijkt er op dat de computer de printer niet ziet, klopt dat?
Dit is bizar, daar de printer tot een paar dagen geleden nog gewoon werkte...
Als ik nu het scan programma open, dan verschijnt dat op het scherm, ik kan op scannen klikken en de scanner gaat aan de gang, maar dan meld de PC een 'probleem' waardoor het scannen niet kan worden voltooid.
Daar was ik zelf ook al achter gekomen, wat het 'probleem' is wordt niet gespecificeerd...
Hoe nu verder?
Groeten, Jan.