Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

502 gasten, 1 lid
 

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 12:09:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: iBook tassen kopen  (gelezen 8112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
iBook tassen kopen
« Gepost op: 11 november 2009, 20:37:04 »
Bericht 1 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Grace Alt (Sysop)Datum:23-05-2004
 Aan:AllMsgID:1351.1
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Hallo Allemaal,

Van Ton kreeg ik de tip dat Crumpler fraaie tassen verkoopt voor je iBook of Powerbook.( Zie www.crumpler.com.au wel het geluid volledig open zetten <gg>)
Op naar de nieuwe Apple shops in Amsterdam. Er is er eentje op de hoek van de Herengracht/Raadhuisstraat (filiaal van Machouse te Woerden) en eentje schuin (rechts) tegenover het CS in Amsterdam (filiaal van Mac Support te Uitgeest), richting Haarlemmerstraat/dijk dus.

In beide winkels slechts een erg beperkte voorraad van Crumpler, bestellen kon wel, al wisten de zaterdaghulpen in de Mac shop bij het CS niet hoe ze dat moesten doen, laatstaan wat e.e.a zou kosten..... <g>' Laat maar!', zei ik en ben de Haarlemmerstraat/dijk ingewandeld. Daar vond ik zowaar bij een grote fotowinkel een zeer *uitgebreide* collectie Crumplertassen n het exemplaar dat ik zocht! Op naar Foto Nivo Schweitzer, Haarlemmerdijk 114 te Amsterdam met vriendelijke en behulpzame mensen!

Dag, groetjes van Grace


Bericht 2 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:23-05-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.2
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> bij een grote fotowinkel <<

Inderdaad. Ik heb een ochtend met tig Appledealers zitten bellen, niemand die ze had. Toen bedacht ik me dat ze veel foto'tassen' maakten, na 2 telefoontjes had ik een adres!

Groeten
Ton van Hest



Bericht 3 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Grace Alt (Sysop)Datum:25-05-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.3
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Message text written by Ton Van Hest (Sysop)
> na 2 telefoontjes had ik een adres! <

Apart, h Ton! In de Haarlemmerstraat in Amsterdam wandel ik doorgaans ook niet zo gauw, maar nu ik die 'Crumplerwinkel' weet dus wel! Ze hadden zowat alles uit de catalogus en van de website, in diverse kleuren bovendien!
Vind het overigens een goede tip van je naar de Crumplertjes te kijken, geen vrolijker en bijzondere computertasjes- bovendien niet zo 'mevrouwig of mijnheerig' '-)))

Dag, groetjes van Grace




Bericht 4 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:26-05-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.4
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> Vind het overigens een goede tip van je naar de Crumplertjes te kijken, geen vrolijker en bijzondere computertasjes- bovendien niet zo 'mevrouwig of mijnheerig' '-))) <<

Eigenlijk vonden we die "skin"types het mooist echter die hebben geen handvat, geen schouderriem en geen ruimte voor muis/voeding/tel.kabel/rj45. Ik geloof overigens dat de Applestore nu ook Crumplers verkoopt.

Groeten
Ton van Hest



Bericht 5 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Grace Alt (Sysop)Datum:27-08-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.5
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
>>Eigenlijk vonden we die "skin"types het mooist echter die hebben geen handvat, geen schouderriem en geen ruimte voor muis/voeding/tel.kabel/rj45. <<

Ton,die vind ik ook het mooist, misschien is het de bedoeling dat je ng een tas koopt waar die skin-met-iBook-erom weer ingedaan kan worden....tas in de tas, ofzo.

>Ik geloof overigens dat de Applestore nu ook Crumplers verkoopt<<

H, dat zou handig zijn, nu lees ik er alleen in grote letters dat ze geen iMac orders aannemen omdat de nieuwe iMac eraan komt....ben benieuwd!

Dag, groetjes van Grace


Bericht 6 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:27-08-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.6
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> tas in de tas <<

Ja ja, U is zeker van de verkoop? Moet niet nog gekker worden, een doos in een doos in een doos. (iBook heet bij ons "doos" en je mag raden wie hem altijd gebruikt).

>> de nieuwe iMac eraan komt. <<

Ja, maandag op de site!

Groeten
Ton van Hest



Bericht 7 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Grace Alt (Sysop)Datum:27-08-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.7
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
>>(iBook heet bij ons "doos" en je mag raden wie hem altijd gebruikt).<<

Ton,haha, zal mama Van Hest wel zijn, of mag ik nu niet meer raden <gggg>

>> de nieuwe iMac eraan komt. <<
>>Ja, maandag op de site!<<

En, en heb je al wat opgevangen of horen fluisteren?

Dag, dag groetjes van Grace




Bericht 8 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:28-08-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.8
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> En, en heb je al wat opgevangen of horen fluisteren? <<

Hele verhalen doen de ronde. Van een Pyramide, Vaio doos, (antiek) scherm met alles d'r in geval. Ik weet't niet.

Groeten
Ton van Hest



Bericht 9 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:03-09-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.9
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> bij een grote fotowinkel een zeer *uitgebreide* collectie Crumplertassen <<

Had je kunnen weten!

Groeten
Ton van Hest



Bericht 10 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Grace Alt (Sysop)Datum:03-09-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.10
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
>>Had je kunnen weten!<<

Klopt Ton, als ik beter op de website had zitten lezen,er is daar echter zoveel te zien en te *horen* <ggg>
Heb nu een kleine donkerblauwe Roll-o-notes (blz 11 v.d. catalogus). Daar zit een vakje-met-flap aan de binnenkant, waar het iBook perfect inpast. Deze tas heeft wel een schouderband en veel ruimte voor al je goodies.
Het is ook erg goed waterdicht, heb ik vorige week noodgedwongen kunnen uittesten toen ze 'boven' vergeten waren de (regen)kraan dicht te draaien :-((
Het ziet er bovendien niet zo 'laptop'erig uit zodat kwaadwillende 'graaiers' misschien niet snel doorhebben dat er een laptop in kan zitten....I hope!

Leuk al die Mac talk, als je bedenkt dat jij begon met een iMac 'voor erbij' te kopen ....'-)

Dag, groetjes van Grace


Bericht 11 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:04-09-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.11
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> als je bedenkt dat jij begon met een iMac 'voor erbij' te kopen ....'- <<

Nu hebben we er 3 (een een PCtje 'voor erbij'). 2 (iBook & iMac) om serieuze dingen mee te doen en 1 (Cube) voor 'de heb'.
Groeten
Ton van Hest



Bericht 12 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ruud de Wit (Sysop)Datum:04-09-2004
 Aan:Grace Alt (Sysop)MsgID:1351.12
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Grace,

>> Heb nu een kleine donkerblauwe Roll-o-notes (blz 11 v.d. catalogus). Daar zit een vakje-met-flap aan de binnenkant, waar het iBook perfect inpast.<<

Maar goed dat je niet rookt want dan had je de veel duurdere Roll-O-Notes-Sigaret moeten kopen, daar zit ook een apart vakje voor een pakje sigaretten bij. Of de Roll-O-Notes-Shaggie voor als je liever rolt tijdens het iBooken, maar wel met een apart vakje voor de vloetjes ;-)

>>Leuk al die Mac talk, als je bedenkt dat jij begon met een iMac 'voor erbij' te kopen ....'-) <<

Volgens mij was het Basilisk II die Ton en mij over de streep trokken. Maar een grapje/inkoppertje tussendoor is ook leuk :-)

Groeten,

Ruud de Wit
(Sysop)



Bericht 13 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:04-09-2004
 Aan:Ruud de Wit (Sysop)MsgID:1351.13
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Ha Ruud,

>> Volgens mij was het Basilisk II die Ton en mij over de streep trokken <<

Oh jaa, die was leuk, h? Ik zag hem vandaag nog genoemd ergens op de voorpagina van een blad in het tijdschriftenrek..

groetjes,

Just


Bericht 14 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:05-09-2004
 Aan:Ruud de Wit (Sysop)MsgID:1351.14
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Ruud,

>> Volgens mij was het Basilisk II die Ton en mij over de streep trokken. <<

Deels. Ik had al eens vaker met Basilisk (of soortgelijk) gekeken want emulators zijn altijd mijn grote hobby geweest (oude beroepsdeformatie).

Ik vond dat Basilisk alleen veel te sloon en ook vind ik OS 9 geen bal aan (oeps, tomaten en rotte eieren komen mijn kant uit). Dus toen Primafoon opeens het licht met Apple zag (en dus inzag dat daar geen geld mee te verdienen was) en alles in de uitverkoop gooide ("549 voor een iMac, vindt u dat te duur, wat biedt u?", "Oh, dan mag u hem daarvoor ook meenemen en ja u krijgt de 14 dagen 'niet tevreden, geld terug' ragantie ook".) en ik dus eindigde met een G4 iMac (dat all-in-one buizending).

Maar na een maandje had ik't wel bekeken. Teveel ruimte op m'n bureau, te klein scherm (15' CRT!!!!), te traag, te sloom). Toen dus met een tiental euro winst maar verkocht. Vervolgens kon ik viavia (kinderen hebben soms hun voordelen) een iMac 17' TFT met 10% korting (gelooft niemand) kopen.

Tja, en toen was't hek van de dam.

Ruud over de streep getrokken die kwam langs en vervolgens bleek mijn vrouw helemaal verliefd te zijn geworden. Niet op Ruud maar op zijn iBook. Nu heb ik over mijn vrouw niet te klagen dus voor haar ook maar een iBook gekocht. Vervolgens kon ik een Cube kopen voor extreem weinig (425 euro terwijl ze voor 800+ verkocht worden) en omdat ik gek ben op mooie spullen, dat er maar bij gezet.

(En nu loop ik mijn kamer af te zoeken "Waar staat die PC ook al weer, oh ja onder die berg stof en spinrag daar").

Groeten
Ton van Hest



Bericht 15 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ruud de Wit (Sysop)Datum:05-09-2004
 Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1351.15
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Just,

>> Ik zag hem vandaag nog genoemd ergens op de voorpagina van een blad in het tijdschriftenrek.. <<

Ik heb hem nog steeds op de PC staan <g>

Groeten,

Ruud de Wit
(Sysop)



Bericht 16 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ruud de Wit (Sysop)Datum:05-09-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.16
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Ton,

>> Dus toen Primafoon opeens het licht met Apple zag (en dus inzag dat daar geen geld mee te verdienen was) en alles in de uitverkoop gooide ("549 voor een iMac,<<

O ja, dat was zo, via Primafoon kocht je de eerste Mac. Ze zijn er nog steeds, onlangs in Eindhoven nog even mee gespeeld maar ze zijn nu een stuk sneller. Het viel mij trouwens op dat ze daar alles in het wit hadden, het leek wel een ziekenhuisafdeling!

>>Ruud over de streep getrokken die kwam langs en vervolgens bleek mijn vrouw helemaal verliefd te zijn geworden. Niet op Ruud maar op zijn iBook.<<

Ja wacht even, zei ze nou "ik ben helemaal verliefd op Ruud met zijn iBook" of was het "ik ben helemaal verliefd op Ruud zijn iBook" ;-)

Maar inderdaad, je heb een leuk setje bij elkaar :-)

Groeten,

Ruud de Wit
(Sysop)



Bericht 17 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:05-09-2004
 Aan:Ruud de Wit (Sysop)MsgID:1351.17
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Ha Ruud,

Hier ergens ook, plus op een CD-tje.

groetjes,

Just


Bericht 18 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ton Van Hest (Sysop)Datum:06-09-2004
 Aan:Ruud de Wit (Sysop)MsgID:1351.18
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
Raf,

>> Ze zijn er nog steeds, onlangs in Eindhoven nog even mee gespeeld maar ze zijn nu een stuk sneller <<

Bij Primafoon? In NL zijn ze er volledig mee gestopt.

>> Ja wacht even, zei ze nou "ik ben helemaal verliefd op Ruud met zijn iBook" of was het "ik ben helemaal verliefd op Ruud zijn iBook" ;-) <<

"Verliefd op dat iBook.? En was dat nou zo'n nerd van Cis, hij had helemaal geen 5 pennen in z'm borstzakje?".<g>

Groeten
Ton van Hest



Bericht 19 van 19

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Ruud de Wit (Sysop)Datum:06-09-2004
 Aan:Ton Van Hest (Sysop)MsgID:1351.19
 Onderwerp:iBook tassen kopenForum:ws-nlcomputer
>> Bij Primafoon? In NL zijn ze er volledig mee gestopt.<<

Nee, bij Primafoon kom ik alleen voor een telefoon of aansluiting. Het was bij MacYou, in dat overdekte winkelcentrum.

>>"Verliefd op dat iBook.? En was dat nou zo'n nerd van Cis, hij had helemaal geen 5 pennen in z'm borstzakje?".<g> <<

Hahahaha!

Groeten,

Ruud de Wit
(Sysop)